Přečetl jsem pouze tři sloky, ale už to bylo na mě moc. Snažíš se o veršování na sílu. Je to moc křečovité. Tao píše o tom samém a naprosto s ním souhlasím.
Plus jen v těch třech slokách je mnoho veršů, které jsou jakoby "neverše". Příště si to po sobě čti nahlas a uslyšíš, kde kolísáš a kde to prostě skáče, škrábe.
Já nevím. Je to skvělá báseň, má to všecko,ale.. Ty rýmy mi tam přídou zbytečný.. Tohle by se dalo napsat bez rýmů a bylo by to nádherné,né-li nádhernější, protože když po velmi povedených verších přídou řádky jako "Ústa vypouští ty krásná slůvka
na prsu vyrostla krásná borůvka." nebo když používáš klišovité básnické fráze, jen protože ti jdou do rýmu, tak to kazí dojem. Dávám za to 2, s tím, že tahle báseň měla na 4. Jo a poslední sloka je geniální )
Nesouhlasím úplně s Tvou reakcí na tu borůvku. Kdyby rým podobně nerytmického typu a naprosto zarážejícího rozuzlení (čekala jsem cokoli, ale slovo "borůvka" vážně ne) byl v nějaké jinak stylisticky dobré básni, byl by to takovej úlet, že by se na to dlouho nezapomnělo... I tak jsem se tomu s chutí smála (což doufám autora potěší, ne urazí) takže borůvka je podle mě bezvadná! Sekaná.
Oči | Hodiny | Mraky | U stolu | Tma v duši