Poeta - moderní literární server


Psychedelie

Autor: Jiří Špičák ml., 26. 12. 2001, Ostatní

Nemám rád upoutávky...

Sundávej tu přenosku opatrně,ať neroztrhneš televizní zprávy! Nerýpej se tou vidličkou v uchu,nebo ti ta paní dá přirážku za krájený sýr! Musím jít dovnitř,protože venku je to lepší než v astrální rovině! Nepřišívej si knoflík sklíčkem od brýlí,nebo se ti budou předcházet hodinky o tři tmavé roky! Nalaď mi všech šest strun od kytary a tu sedmou zvlášť pečlivě. Nechoď s tou černou Rómkou, nemyjou se za krkem. Lepší strávit rande u Meka než na procházce, naivní pseuďáku! Neopovažuj se vypínat ConMet, nebo budeš péct jablkový uhlí! (v Pátek ). Přines mi chemický hrabě proti mouchám, co se mi nashromáždily na místě, kde předtím nestál živý stromek. Vykouříme Afghánce z jejich horských děr a pak si slavnostně zapálíme kubánský doutník na podporu dětí v Africe, že jo Georgi? Nekupuj tu kytku,zvadne ti a stejně se s ní nedá střílet! Zkontroluj, jestli už křoví postavil magistrálu z Reykjavíka do Kap(ka)skýho města. Běž vynýst tu digitální popelnici do analogovýho koše. Nechoď se poučovat na seminář o nebez"peče"nství drog a jinýho komunistickýho svinstva. Přestaň tady smolit psychedelický výjevy, ještě ten soubor neotevře OdPruz a co potom, jelene? Otevři si tu brožurku na straně 576 dole a začni hlasitě předčítat! (nezapomeň zřetelně artikulovat!) Jestli se nebudeš do hodin anglické angličtiny přezouvat z těch svých amerických bot, tak si budu muset pozvat soudruhy rodiče! Napadlo tě někdy, co by se stalo, kdyby ti přestala klávesnice reagovat na tvoje pokyny a ty bys to musel svým zadrhávájícím hlasem diktovat? Nekupuj ty chipsy, nebo ti tam nikdo nepřijde (tvůj byt bude žít prázdnotou jako mozek pseudointelektuála!). Neměl jsi čas napsat si výslovnost. Co, musels pařit na počítači? ("pařit na počítači" je hojně používaná fráze. Doporučuju!) Nepřestávej se přetvařovat, lidi mají přetvařovaní rádi! Každé ráno říkej, jaká to byla hezká noc! (Erotickej sen byl dneska obzvlášť hustej, vole!) Nesmíš si zapomenout koupit novou kole(da)kci od Najk, nebo tě vykopeme z našeho spolku otevřeným oknem! (Možná ti ho zavřeme, seš rád?). Musíš jít naštelovat otočný šroubek směrem k severu (nedívej se přitom na západ) nebo Ovce spadne ze židle a "všichni kolem se notně nasmějeme". ("všichni kolem se notně nasmějeme" je hojně používaná fráze. Doporučuju!) Poskládej si desky ve stojánku na cds štítkem doleva! Pohni levou rukou a nastav ji směrem před oči, aby ses přesvědčil, že jdeš opravdu pozdě. Nemusíš se ráno dívat do zrcadla, stejně jsi přes noc nezkrásněl! (V noci se stejně až na malé vyjímky nic neděje.) Máš pocit, že jsem idiot? Jistěže nejste, šéfe! Pokud si neodložíš mobil ve fyzice do krabičky, tak ti urazím pařáty! Zmáčkni A a na obrazovce se objeví B. Je ti to divný? Celej svět je divnej. Řekni "miluju tě" a mysli přitom na to, jestli ti už dneska konečně dá. Ztoleruj svoje názory, nebo tě zpráskáme devítiocasým psem! Postavte beznohého na start. Běž! Stejně je Mek lepší než Sam. (V Samovi mají velkou porci hranolek o dvě koruny dražší a do soli přidávají nakrájený výplody mysli chorýho magora, jako jsem já!) Musím jít, protože už se mi tady ale opravdu, fakt nechce být. Mě se tady fakt nechce hnít. ( Slabiky překročeny o šest. Plus mínus sedm.)