Poeta - moderní literární server


Earth of Rings and Last battle

Autor: Sparrow, 24. 12. 2006, Povídky

Země prstenů a poslední bitva: přes to, co byla zničena temná říše, hrozí velké nebezpečí z jiné strany Poslední bitva začíná...Poslední díl o Zemi prstenů...

Když vznikla Země, tak byly vyrobeny tři prsteny, které byly v jednotlivých dílech postupně zničeny…

Za vzniku Země také zároveň vznikly tři mocné prsteny, které mají předurčenou budoucnost.
Dva prsteny jsou už však zničeny.
Třetí a poslední prsten, který se nazývá prsten neutrality, je ukryt v zemi zvané Země prstenů - sídlo bývalé říše Mrtvých, kde se také má Vladan stát králem.
Tam je prsten neutrality schován v truhle prstenů.
Tento prsten však hledá zlý čaroděj Vilém, který má s tímto prstenem zlé úmysly, jelikož prsten neutrality v sobě skrývá moc tzv. ,Fenthů,…

Čaroděj Illan patří mezi dědice tří trůnů králů.
Všichni až na Illana jsou na svých místech, jak má být a jak je předurčeno.
Jenomže čaroděj Illan má teď jiné starosti a práce, než zasednou na trůn.
Jeho novou povinností je, aby ochránil Zemi a aby Vladan se stal králem.
Po tom, co čaroděj Illan nasedne na trůn, budou tak zároveň propuštěni do světa věčného klidu a míru.

Illan se dostává zpět do města Ardegrad, kde přináší smutnou zprávu o Robinovi.
Nejvíce však byla smutná Ohrélia.
Odpoledne proběhl pohřeb Robina, u kterého se sešlo mnoho lidí.

Vladan a ostatní po zničení temné říše a po zničení Tří věží se vrací zpět do Ardegradu, kde na ně čeká čaroděj Illan.
Vladanovi to trvalo tři dny, než se dostali do Ardegradu unavení a vyčerpaní.

Avšak zlý čaroděj Vilém si našel cestu do Země prstenů a také objevil bájnou truhlu prstenů, kterou když otevřel, tak v ní objevil prsten neutrality.
Pak už jenom natáhl ruku a sebral ho.
Tím také zároveň probudil velkou armádu Fenthů, která činí přesně sto tisíc.
Fenthové se zjevili na své bývalé zemi, odkud pak táhli směrem k nově vyrobené věži, kterou si nechal postavit čaroděj Vilém. Věž s názvem Černá věž je obrovská, která má dlouhou hradbu, na jejímž konci je další, ale už mnohém menší věž.
Tam právě míří Fenthové a také se tam vrací čaroděj Vilém.
Při probuzení Fenthů se nad horami, které obklopují Zemi prstenů, zjevila velká a jasné modrá záře.
Ta záře šla vidět až do města Ardegrad, kterou všichni pozorovali i čaroděj Illan, který začal tušit, co to znamená.
Po tom, co Vladan došel do Ardegradu, a ještě po tom, co zjistil, že je Robin mrtvý, se mu nechtělo vůbec nic dělat a ani se mu nechtělo na trůn.
Fenthové, pak si řekl čaroděj Vilém.
A co to znamená, zeptal se Svemed.
Další bitva. Strašná a obrovská bitva, která bude ještě větší, než teď byla, řekl Illan.
Ve městě začala panika, a to i mezi králi, co v městě ještě přebývají.
Hlavní král města Ardegrad, a to Dallegnon, se obával, že bitva přijde zase na jeho město.
Tak se pro jistotu zeptal čaroděje Illana, kde další bitva proběhne.
Illan však začal přemýšlet o jiné strategické úvaze.
Je nás sice málo, ale možná že nám to pomůže, řekl si čaroděj Illan.
Oni tentokrát nepůjdou za námi, ale my za nimi. Řekl čaroděj Illan.
To chceš říci, že už tak s malou armádou pojedeme na poslední a vlastní smrt, zeptal se král Dallegnon.
Ano, na poslední bitvu, která bude stát za velké povídaní, odpověděl čaroděj Illan.
Tak to beru, jedem…
Jenže i tak je nás pořád málo, řekl Vladan. Je to k ničemu, rozdrtí nás.
Vtom však přišel kapitán čarodějské armády a řekl.
Dvacet pět tisíc, víc vám nemůžeme poskytnout, řekl kapitán.
To myslíš dvacet pět tisíc vojáků, kde je chcete jako vzít, takovou armádu po tak velkých bitvách, kde by se tak asi sebrali, zeptal se Svemed.
Daleko na východě v Zemi čarodějů se pohybuje jedna velká armáda lidí, která jako v nouzi by nám přišla na pomoc, řekl kapitán.
Tak na co ještě čekáme, zeptal se Svemed.

Ze zemi Králů, plus z Malých Velkých krajů se nabralo posledních deset tisíc vojáků a k tomu dvacet pět tisíc dalších vojáků ze Zemi čarodějů.
Tohle je třicet pět tisíc vojáků, která jde proti sta tisícům.
Tak velká lidská armáda se nepamatuje už dost dlouhou dobu.
K tomu ještě čaroděj Illan chystá další překvapení a posily.

Když stáli naši hrdinové s velkou lidskou armádou před velkou říši Zla, tak na východní straně ležela Mrtvá říše.
Vladane, běž tam, kam tě zavede tvá mysl. Na konci tvé cesty uvidíš velkou pevnost a na jejím samotném vrchu na tebe čeká koruna a trůn, na který když sedneš a nasedneš svou korunu, tak pak poznáš, co máš dělat.
Až budeš králem, přijeď nám pomoci, řekl čaroděj Illan.
A kam, zeptal se Vladan.
To už pak poznáte, odpověděl čaroděj.

Vladan a tentokrát už sám se vydává na svou cestu, aby splnil svůj úkol.
Čaroděj Illan a ostatní pak pokračují dále v cestě.

Čaroděj Vilém, který zrovna sedí ve své Černé věži, má v rukávě další plán, jak zastavit Vladana, aby nenasedl na trůn.
Čaroděj Vilém už v minulosti pomohl nejen Vladanovi, ale právě Patricsovi, kterého dokázal přeměnit ze zlého na dobrého člověka.
Teď ho ale použije k tomu, aby se postavil Vladanovi a nebude sám.
V noci, když velká armáda spala, tak čaroděj Vilém znovu přeměnil Patricse.
Patrics byl už někým jiným a od armády odešel.
S Patriciem se také vrátila skupina Černých mužů, pod kterou Patrics před tím patřil.
Druhého rána se armáda vydala dále na pochod.
Čaroděj Illan si však všiml, že chybí Patrics, začal však tušit, že už nepatří mezi ně.
Nechal ho tedy být a nikoho za ním tedy neposílal.
Další noci se čaroděj Illan s velkou armádou lidí dostali před velkou Černou věž, za kterou už čekala obrovská armáda Fenthů.
Poslední bitva tak začíná.
Čaroděj Illan se však nepustil hned do boje, jelikož šel vyhledat čaroděje Viléma, kterému musí vzít, nejhůře zničit prsten neutrality…

Vladan je už blízko ke splnění svého úkolu.
Když vtom ho přepadnou právě Černí muži, za kterými stojí Patrics.
Cože? Ty, Patricsi, zeptal se Vladan.
Tak to je pět proti jednomu.
Začíná tak bitva mezi Vladanem a Černými muži.
Po dlouhé a namáhavé bitvě Vladan souboj vyhrál.
Při této bitvě však Patrics zahynul. Zbytek Černých mužů pak uteklo.
Vladanovi už nestojí nic v cestě ke splnění svého úkolu.
Vladan pevnost objevil.
Když byl pak na samém vrcholu pevnosti, uviděl tam trůn a královskou korunu, přesně tak, jak říkal čaroděj Illan.
Vladan si sebral korunu Mrtvých a šel usednout na trůn.
Pak si už na hlavu položil korunu, když vtom se kolem dokola zvířil prach a zjevila je velká žlutá záře.
Po tom, co zmizela, tu stáli vojáci, vojáci Mrtvých a s ní i celá říše.
Vladan nevěřil vlastním očím.
Šel se podívat na okraj pevnosti a z vrchu tak viděl armádu mrtvých a také její překrásnou říši.
První kapitán mrtvé armády se ptá krále Vladana, kam to bude?
Vtom přišla Vladanovi na mysl Černá věž.
Ano tam, k černé věži, musíme rychle přijet na pomoc čaroději Illanovi, řekl Vladan, který se vydává se svou armádou na mrtvých jezdcích pomoci Illanovi.
Tam už se poslední bitva chýlí ke konci, a to výhrou Fenthů.
Blíží se však úsvit.
Čaroděj Illan se však poušti do boje s čarodějem Vilémem.
Bitva mezi nimi závisí na jejich mocných kouzlech, které vysílají ze svých holí.
Po dlouhé době vychází slunce a s ním i král Vladan, se kterým je jeho mrtvá armáda.
Na mrtvých koních se Vladan vydává přímo naproti armádě Fenthů, které svou silou poráží Fenthy.
Viléma to ohromilo, že Vladan se stal králem Mrtvé říše a přivedl sem Mrtvou armádu.
Viléma to nakonec tak oslabilo, že ho čaroděj Illan srazil na kolena.
Prsten mu nakonec čaroděj Illan sebral, položil na zem a s pomocí své hole a moci, prsten neutrality zničil. Zároveň tím byla zničena velká armáda Fenthů, která stihla pobít skoro všechny lidské vojáky.
Nezbyla ani tisícovka vojáků.
Čaroděje Viléma pak vojáci zatkli a odvedli do opuštěné věznice, která je daleko v horách a ještě k tomu uprostřed jeskyně, která je docela dost dlouhá a hluboká.

Sláva, poslední bitva tak skončila vítězstvím pro celou Zemi.
Po bitvě se naši hlavní hrdinové a ostatní králové dostali do říše Mrtvých, kde se Vladan se všemi rozloučil, jelikož věděl, že nastala jeho chvíle.
Tou chvíli byl odchod do věčného ráje, tam kde také později odejdou čarodějové.
Tak tedy Vladan a celá Mrtvá říše zmizela ve žlutomodré záři.
Čaroděj Illan tedy splnil svůj úkol, který také začal.
Teď mu nezbývá nic jiného, než se stát posledním králem na třetím trůnu čarodějů.
Na jeho korunovaci se šli podívat všichni jeho přátelé, známí a všichni jeho kamarádi.
No prostě, bylo jich hodně.
Mezi nimi také byli Ohrélia a Svemed.
Když se tedy čaroděj Illan stal třetím a tím také posledním králem, řekl:
Země, ve které žijeme, má svá jednotlivá období.
Prvním obdobím byla tzv. Doba Mrtvých, která začala na počátku celé Země.
Druhé období bylo tzv. Doba Vládců, která začala po tom, co Mrtvá říše zmizela.
Třetí období bylo tzv. Doba Králů, která právě po tom, co odejdeme, skončí a nastane poslední, a to tzv. Doba Lidí, která potrvá další dlouhá a dlouhá léta.
V Zemi už není žádný nesmrtelník, nebo nějaký zvláštní druh lidí, jako například byli malí Trpaslíci.
Nastává nová doba Lidí.
V tom okamžiku jakoby sluneční paprsek pohltil všechny čaroděje, kteří pak najednou zmizeli do jednoho.
Čas čarodějů tak skončil, tak samo, jako Doba Králů, jelikož nastává nové období, které bude patřit jenom lidem…
Náš příběh tedy končí.
Jenomže, co vlastně budou dělat poslední dva kamarádi Vladana a ostatních.
A to Ohrília a Svemed.
Po tom, co si prohlédli snad skoro celou Zemi prstenů, se vydávají na moře, odkud plují dále na východ, kde chtějí objevit další novou zemi.
Příběh o naších hrdinech a končí tím, že Ohrélia a Svemed opouštějí Zemi prstenů.
Konec příběhu.