Jaký jsem žák 6.9.2009 klasika .. zkoušej dál .. úvahy, které jsou k začátkům potřeba .) jen takový drobný detail .. vztah ke škole bych asi použila spíš než se školou, to je takové zvláštní spojení,škola k sice má též vztah, a to jako ke svému studentovi, ale přikláněla bych se k předlložce K ... to jen že mi to bylo do očí hned v první větě .)
Pocta Jimymu Morrissonovi 5.9.2009 je to hodně rozporuplné, nevím, jak to vnímat, ale velmi se mi líbí konec ..
Rozverná 5.9.2009 no asi první dva či tři řádky se mi líbily i formou i rytmem i spojením slov, jenže pak se to všechno nějak zkazilo... je to fajn říkanka zamilovaného puberťáka s celkem dobrým potenciálem ...máš opravdu lepší kousky .)
Asi aby 4.9.2009 konec je hodně výrazný .. vyhrocený .. řekla bych jako by se smíření po několika sekundách zase vytratilo a objevil se z5 hněv .. mám z této básně divné pocity.. musím si ji přečíst ještě jednou ráno a pak se kdyžtak vrátit khodnocení .. ale věz že je dobrá, když je o básni třeba přemýšlet .)
Srdce ženy 4.9.2009 místy to zavánělo starým známým klišé ... ale tahl část se ti opravdu povedla :"Labyrint má svoji mapu,
z medu, z cukru tvořenou.
Malou jako myší tlapu,
samou láskou vábenou."
Naděje papírových slz 2.9.2009 děkuju cšem, je to taková rychlovka,snaha o zachycení jednoho krátkého momentu, je také možná nedodělaná, ale ono ten pocit taky není dotažený do konce .)
Retrospektiva 2.9.2009 "Počítáš dlažební kostky s rozpitými barvami kříd poházených v příkopech mizejícího dětství" .. tahle část se mi líbí nejvíc .)
Retrospektiva 2.9.2009 oprvadu hodne povedené a silné nemám duvod nedát 5 .)
Čas, který kreslí 1.9.2009 spíš nějak naopak velmi spěcháš narozdíl od pointy té básně ..