Poeta - moderní literární server


Hanebná hospodská Hroudová

Autor: Yfča Hvězdička Hvězdička, 11. 10. 2009, Povídky

.

Hubená hodonínská holička Hermenegilda Hanousková horlivě holila holohlavého horníka Honzu Hopíka (holá hlava = hrozný hancidap). Hrozně hudrovala: "Hanousek holduje hospodě! Hojně hltá hektolitry hopsinky, hraje hazardní hry, hulí havana, hmatem hledá hrudník huhlavé, hrabivé hospodské Hroudové! Hnusák hnusnej!"

Horník hnul hubou. "Hulvát! Hodně hýří," hlesl hněnivě hřmotným hlubokým hlasem.

"Hanebná holka," hučela honem holička. "Haní hollywoodské herečky. Halasně hovoří hroznou hospodskou hantýrkou, hřeší, hraje házenou, hltá huspeninu," hořekovala hebkým hláskem.

"Hrdličko," hlesl hromotlucký horník. Houževnatě hladil hadovitý hrtan holičky, hubičkoval hezké hrudní hrboly, hnětl hedvábnou Hermegeldinu hrmu.

Housenky hryzáním hubily hnědé hyacinty, horské hvozdy hučely, hnusný hrobník hlídal Husákův hrob, hacienda Hany Hegerové hořela (havárie hromosvodu), himalájská hovada hrozně hryzala hladovými hubami holou hlavu habána Hůlky, Havel hostil hvězdného hokejistu Holečka, Hutkovi hezky hnisala hranatá holeň, herečka Hegerlíková hltala hodonínský hermelín, herec Hanus hrál Hamleta, hifirádio hlasitě hrálo Hapkovu hudbu — hudci hřejivě hladili housle (hezké hity).

Holička hlučně hubičkovala horníka. Hlasitě hekala. Hnedle hbitě házeli hýžděmi. "Hurá! Hanobím Hanouska heterosexuálními hrátkami," hlesla holička hrdě.