Poeta - moderní literární server


únava

Autor: Veverka, 15. 4. 2002, Ostatní

jen takové zamyšlení nad životem

Horo, horo vysoká jsi.

Tato záležitost je vnitřně formální, ale také nás zžírá uvnitř našeho ducha, jako celku, a to se nám také líbí i nelíbí, jak říkám.

A nakonec bych vám ráda sdělila, jako občanům světa znalým, jak chcete žít v tomto světě? No vidím velice jasně naši budoucnost, cítím se jak v kůži Libuše, jež před mnoha lety věštila nᚠnárodní osud, těžké říct, ale za pár let již tady nebudu já, ani jiných, neb se lečte a věřte ve spasení ducha. Leč Bůh je píčovina, jak naše generace praví, tak se zamýšlet nemusíte, ale otevřete oči a srdce, nevíte, co stát se zítra může, když ovšem pohlížet do budoucna budem, mnoho neuvídíme, a jak K.J. Erben pravil, chtě vida do budoucna je něco nadpřirozeného, a porušení všech zákonů lidských, tak zvedněte hlavu a provádějte různé úkony spontánně, prostě jen tak si vylezte na strom a neptejte se proč!!! A když už přece se zeptáte: PROČ? Odpovězte: pro slepičí KÍKÍ-RÍKÍ . V této fázi vašeho života můžete být spokojeni s tím co máte, neotáčejte se zpět, zavřete oči a vrhněte se do hlubin neznáma, vždy celý nový život stojí před vámi, tak vstaňte a vykopněte ty starosti a ponechte si ve vzpomínkách jen to krásné, neporušené. Neříkejte si stále, že bude to opět stejné jako předtím a raději si dáváte pozor, jenže život je krátký na hledání dokonalých lidí na celý život a šastní ti, jež nalezli ty lidi, jenže to je na vás, vrhnete-li se do nových úseků života, tyto rady významné jsou z pohledu mého, nenakazuji nikomu, aby se podle nich řídil, vždy každý lidský život, kypí svou jedinečností, a takto hodláme jej uchovat, i když rady jsou v životě důležit酅…………………………………………..