Poeta - moderní literární server


Kariéra x Rodina ?

Autor: Evka, 16. 5. 2009, Povídky

Co je pro marcelu důležitější ? Kariéra nebo rodina ??

"Crr Crr Crr" zvoní budík. "Ach jo už zase musím vstávat do práce. Počkat DO PRÁCE !! Ach ne dneska mám tu zvláštní zakázku musím se rychle připravit". Marcela celá nešťastná a zmatená že zaspala se připravuje k další vloupačce. Okolo dvanácti hodin v noci vyzvedla svou parťačku Betty a jelo se. Marcela měla dnes zrovna Betty zaučovat. Betty tedy bude jen přihlížet. "Tak jsme tady, jde se na to", zvolala Marcela. Marcela došla k zadnímu vchodu obrovské vily a začala otevírat zámek podle plánu. "CVAK" ! Zámek povolil a dveře se otevřely. Marcela vešla dovnitř a opatrně prolezla všemi lasery když to v tom se omylem loktem dotkla jedné sochy a spustil se alarm. Naštěstí nepřijela policie ale majitel domu. "Cože Vy" ?! Marcela se úplně zděsila. "Ano, jsem to já nečekala jste mě" ? Marcela zneklidnila, byl to totiž její konkurent ze zločinecké firmy který ji neměl moc rád. "Takže Vy jste chtěla krást i v mém domě, no tak to vás přijde draho" !! A nařídil jeho kumpánům ať Marcelu vyvedou z domu. Marcela venku zděšeně hledala Betty ale nikdo nikde. Odjela tedy celá nešťastná domů. Přijela a chtěla rychle běžet a dát pusu svému tříletému synovi Martinovi. Když ale otevřela dveře dětského pokoje viděla že nikdo není v postýlce. Marcele vhrkly sly do tváře a po chvíli někdo zazvonil. Marcela šla ke dveřím a pomalu je otevřela. Za dveřmi byla nějáká obálka. Marcela obálku samozdřejmě otevřela a co nevidí ... v obálce je fotka malého Martina jak sedí na jejím balkóně. Marcela rychle běžela na balkón a vykřiknla: "Hned ho pusťte" !!! Martina držel v rukou nějaký chlap a chtěl ho hodit z balkónu když v tom začaly policejní houkačky houkat, zločinci se lekli, podali Martina Marcele a utekli. Marcela si vymyslela krátkou historku a tu řekla policii (přece jim nemohla říct že je zlodějka). Policie jí oznámila že za záchranu vděčí slečne Betty a že to ona zavolala policii. Marcela Betty poděkovala, uložila Martinka a šla do postele kde si ještě trochu uvažovala nad životem: "Možná bych měla nechat kariéry zlodějky, vždyť dnes málem přišel o život i můj syn" ...