Poeta - moderní literární server


Liam a jeho nová práce

Autor: Lusska, 16. 5. 2009, Ostatní

Liam si hledá další práci aby měl peníze na zaplacení najmu.

Liam ráno vstal a dělal to co každý den.Vyčistil si zuby,učesal se,udělal si snídani a sedl k počítači.Šel si nachvíli zachatovat psala mu nějaká Kaskaderka24 která když zjistila jak Liam vypadá odešla s místnosti(chatu).Liam se šel zkontrolovat poštu,jen samé účty a jedna upomínka na zaplacení nájmu:,,Ale jak mám ten nájem zaplatit když nemál tolik peněz a moje práce tok nevydělává."přemýšlel Liam nahlas.Řekl si že si najde druhou práci,kterou si snad na ten nájem vydělá.Na internetu nic nenašel všude chtěli alespoň 3 jazyky+rodný jazyk.Tak Liam nasedl do auta a jel se podívat na nástěnky do parku.Na křiovatce řídil provoz nešikovný policista,ale Liam se z toho dostal bez úrazu.Cestou vyděl miminko jak mu nějaká paní bere lízátko.A konečně!Nástěnky s prací přelítnul nátěnku oči:,,Uklízečka,to ne,opravář počítačů,to je ono.Vzal si leták a jel na pohovor.Po deseti minutách pohovoru Liamovi sdělili radostnou zprávu že ho berou.Tak Liam opravil pár počítačů.Požádal o předběžnou výplatu.Jel zaplatit nájem a když jel domů zjistil že ho nikdo vykradl,nahlásil to na policii.Přijel policista a Liamovi připomínal toho nešikovného policistu z křižovatky.,,Dobrý den.Vzali vám něco.",,Dobrý den.Ano,televizi počítač a moje úspory."policista dostal nápad,aby nemusel tenhle případ řešit jel do města koupil televizi,počítač a vybral si peníze z banky.Dal je Liamovi a odjel.Liam usedl k počítači a šel na chat byla tam holka563 tak si s ní popovídal zjistil že je taky blázen do počítačů.Napsal jí jestli by se zítra nechtěla sejít v kavárně.Ona souhlasila,Liam zavřel počítač a šel si lehnout.Jedna upomínka na zaplacení nájmu a co se ted den ještě nestane,třeba Liam našel vytouženou lásku,kdoví co by se stalo kdyby Liam peníze na nájem měl.