Poeta - moderní literární server


Marcela, zlodějka nebo krásavice?

Autor: Zuzu456, 16. 5. 2009, Povídky

JAko se z Marcely ,zlodějky stal módní talent!

Zlodějka nebo krásavice?
Marcela v to ráno byla dost ospalá. Včeře "získala" (takže ukradla) Perlovej náhrdelník, rubínový náučnice a zlatej presten. Dnes chtěla jít ty šperky založit. "Vuá! Ješte by com spala! Jenže nemohu!!!! Záložnice je otvorená pouze do 12:00 hod!" Koukla jse na budik který ukazoval: 11:05. "Bože můj!A zháněla po bytě oblečení když se vychystala bylo 11:45. Jen-jen to stihla. " Chtěla bych založit tyhle špěrky." "Nech se líby slečno. Takjže tohle budou Řecký perly, nemám pravdu? Á! Tohle jsou Rubínová náušnice! Zlatej prsten, všakže? Pěkný. Máte je po babičce?" "Ano. Mám." zaklamala Marcela. " Takže to vydá tak 3.000$. Nech se líbý." "Děkuji." povědala a s penízmi vyšla ze záložnice ven. "Půjdu do H&M. S timihle penízi." a vešla. Koupila si tolik módnich věcí! "Paráda!" právě okolo jel Módní agent. "Tá je pěkná! Zavolám šéfovi, bude rád!" a zavolal. Poslal mu její foto a on... " Supr! Přiveď mi jí sem! Hned!"
O PÁR LET POZDĚJI....
"Slečno Marcelo dáte jsi kávu?" "Dnes večer máte stratnutí s Wiwien Wastwood!" "A o páté čaj s Britney Spears!" "Dobře Sekretářky vyrazíme si spolu!" "Ale pán Houghman...." "Já jsem tu modelka né vy!"


A se zlodějky se stála....
MODELKA!