Poeta - moderní literární server


Proc ji nechyti?

Autor: Agness, 13. 5. 2009, Povídky

Proc tu zlodejku jednu nikdo jeste nikdy nechytil?

To patecni odpoledne bylo krasne,strech odrazeli trpit slunce,voda chytala od slunce teplo a lide se jen tak proste prochazeli,ale co by to bylo za zivot,kdyby tu byla jen sama relaxace a zadny hrich? Sama nevim!!No at uz by to vypadalo jakkoliv nas pripad to neni! Proc? No protoze ten krasne patecni odpoledne se samo primo nabizelo pro naky ten maly zlocin!Tak treba jsem zahledla dva mladsi chlapce utikajici s obchodu s kapsami plnymi sladkostmi,trochu jsem se podivila!Koukala jsem za nimy jak utikaji,nahle vrazily do zvlastni damy,ktera se na ne hned oborila,chlapci ji asi znali protoze se malem rozbreceli kdyz ji videli.Ta dama sla ulici a kazdy clovek snad kazdy na te ulici kolem ni prochazel a kabelku ci task,drzejici v leve ruce ihned zabalil a pridrzoval ji na druhe strane od te damy!Vsichni ji asi znali!Ja,ale nevedela kdo je to,nahle si me ta zvlastni dama cela v cernem vsimla a necekane rychle ke mne vyrazila!Premyslela jsem:,,utikat nebo stat a cekat na ni?"Rozhodla jsem se,ze pockam a zjistim kdo to je!Hned co ke mne prisla zacala semnou hovorit jako bych byla jeji velmi dobra pritelkyne!Zprvu jsem byla v soku takze jsem ji neodpovidala coz ji ocividne nervovalo! Ale pote jsem se rozkoukala a hned prni co jsem ji rekla bylo:,,Jak se jmenujes?Proc se te kazdy boji?" neodpovidala! Kdyz jsem se zeptala po druhe odpovedela tise: Jsem Marcela! A boji se mne protoze a nahle se rozbrecela a polozila hlavu na me rameno.Radsi jsem se dal nevyptavala,mohlo by to dopadnout hrozne! Kdyz vztycila hlavu,jen rekla:,,Nerikej to! A jen tak mezi nami pokud to nahlasis nebude ti to k nicemu!"A odesla bez pozdravu,bez zamavani bez niceho pryc!Byla jsem z toho trochu v soku nechapala jsem!Kdyz jsem prochazela kolem kavarny sahla jsem do kapsy a chtela vytahnout penezenku!Ale v kapse nebyla! Uz chapu! Okradla mne! A klice? Ne nebyli tam a mobil? Take ne! Jedine co tam nechala byl muj kapesnik! Jak je vychytrala! Rekla jsem si a premyslela co bude dal...