Poeta - moderní literární server


Živote, stůj!

Autor: Elenyss Hvězdička Sponzor, 31. 12. 2008, Ostatní

Vám všem do Nového roku... Video nese název Barevný svět. Ať je i pro Vás v příštím roce svět barevnější...

http://www.youtube.com/watch?v=kzv_tZjT4p4&feature=related


Úvod:
Stála jsem na zastávce a čekala na autobus. Přistoupil ke mně stařec a třepotavým hlasem se zeptal, kdy to odjíždí do cílové stanice. Odpověděla jsem mu a pousmála jsem se na něj.
„Panbůh Ti zaplať, děvenko“ řekl a s klidným, ale přesto vratkým krokem se procházel v tom mrazu po chodníku. Jeho vlídná slova mne pohladila. Připadala jsem si jako v pohádce, kde mě oslovil kouzelný dědeček s kloboukem na hlavě a hůlkou o kterou se opírá.
Autobus přijel a já jsem tomu starci nabídla svou ruku, aby se mu lépe nastupovalo. Vrásčitě se usmíval a s dalším jeho požehnáním do života jsme odjeli.
Po celý den mě jeho vlídná slova provázela a po tu dobu se mi zrodily myšlenky novoročního přání pro Vás...
…...........

Své novoroční přání bych chtěla věnovat všem lidem na naší planetě Zemi.
Bez ohledu na věk či ať jsou bílí, žlutí anebo jinak zbarvení. Nehledě na to, zda jsou bohatí či velmi chudobní. Ať zastávají vysoké posty či nemají práci. Všem inteligentním i zaostalým, i těm, které tíží handycap. Také všem kriminálním živlům, vrahům i narkomanům. Velkým a také malým dětem.
Všem HOMO SAPIENS SAPIENS...
Chci Vám do Nového roku darovat slovo, jako cenné gesto pozitivní energie.
Myslím si, že pouhé vyslovení slova může změnit celý lidský život...
Ráda bych, abyste se na „5“ minut ve svém každodenním životě zastavili, zapoměli na své trable, starosti i jiné záporné věci a oněch zmiňovaných „5“ minut věnovali vlídnosti, kráse, úctě k druhým i sebe samým...
Všichni jsme samostatní jedinci a myšlenka, že by druhý mohl pouhým slovem změnit náš životní kurz je naprosto nemyslitelná, ale je to tak.
Nikdo z nás není natolik chudý, aby nemohl darovat úsměv...
Henry Ford jednou vyřkl: Ať už věříte, že to zvládnete, nebo věříte, že to nejde – máte pravdu!
Vám všem věnuji svých „5“ minut nejen pro svou radost, úsměv, štěstí, ale i pro VÁS...
Připadá Vám to jako klasika? Ale ovšem. Ono to také klasikou je! A právě na takovéto klasice se staví život...

Živote, stůj! Alespoň na chvíli...

Do roku 2009 všem přeji pevného zdraví, lásky, štěstí, vlídnosti i každodenních „5“ minut pro spokojenost Vaši i těch druhých.

Vaše Elenyss!