Poeta - moderní literární server


Egypt

Autor: laky, 8. 4. 2015, Povídky

dovolená v Egyptě

Egypt


 


S rodinou jsme se rozhodli že pojedeme do Sudánu.


Jeli jsme na letiště do Prahy a odtud letíme letadlem. Můj mladší bratr jménem Martin najednou potřeboval na záchod, ale za 2 minuty letí letadlo. Zeptali jsme se ho jestli to nevydrží až do letadla. Martin řekl že ne ! Tak s nim šel můj táta na záchod a já s mamkou šla zatím do letadla.


Sedli jsme si a najednou jsme cítili jak se letadlo zvedá. Viděla jsem jak na mě bratr mává a vedle něj je táta. Tak jsme si řekli s mamkou „ Uděláme si výlet ve dvou“.


Když jsme přijeli zjistily jsme že míst v Sudánu tak jsme v Egyptě . Vystoupily jsme totiž o zastávku dřív.


Ještěže mamka vzala sebou 10 000 Korun, aspoň si můžeme zaplatit hotel na několik dní, ale musí bít s snídaní, obědem a večeří. Je to tady lepší možná i než v Sudánu.


Ale žádná dovolená se neobejde bez problémů. Nikdo nám neřekl že nemůžeme pít vodu z kohoutku, ale při čištění zubů moje mamka vždy vypije třetinku vody den měla průjem protože v Egyptě se voda nemůže pít, může se tam pít jen balená voda. A tak celý den jsme strávily na pokoji u televize který i když jsem nerozuměla a mamka v koupelně.


Další den se to zlepšilo tak jsme šli na pláž zjistila jsem že tam mají všechno zadarmo.


!!! TO BYLO SUPER !!!


Řekla jsem že pudu pro zmrzlinu . Když jsem se vrátila mamka tam nebyla velice jsem se divila a tak jsem jí šla hledat. Podívala jsem se v hotelu, jídelně prostě všude běžela jsem na pokoj a tam jsem se rozbrečela a najednou mamka přišla z koupelny a ptala se mě proč brečím a já jí hned položila otázku kde byla. Ona mi řekla že byla na záchodě.


Poslední den jsme nasedli do letadla a letěli jsme do ČR.


V letadle jsme zjistily že jsme nechali zavazadla na letišti.


V letadle jsme uslyšeli velkou ránu „Co se děje“lidi začali panikařit. Já jsem se podívala z okýnka co to vlastně bylo, óó to ne hoří levý motor začala jsem křičet.


Letušky otevřely únikoví východ já a moje mamka jsme si vzaly padák a vyskočily jsme z letadla.


Padali jsme a padali naštěstí jsme spadli do moře.


Rozhlídli jsme se kolem sebe a kousek od nás byl ostrov vypadal pěkně všude samé ovoce i voda tam byla.


Když jsem tam doplavaly jsme si řekly „ Jak se dostaneme od sud“.


Mamka dostala nápad vytáhla mobil, ale co to nejde zapnou dostala se do něj voda.


To je velká škoda.


Najednou taková rána my jsme si nevšimly chrlící sopky cítila jsem horko velké horko.


A najednou, najednou jsem se probudila měla jsem promočené pižámko.


Najednou přišel táta a navrhl nápad že poletíme do Sudánu.


Néééééééé zaječela jsem na celý barák.