Doporuujeme

|
|
Doporuujeme

|
|
Doporuujeme

|
|
|
|
 |
Když váš život ovlivní reklama
?Ať chceme nebo ne, k dnešnímu modernímu světu patří automobil nebo telefon stejně neodmyslitelně jako televize. A k televizi zase reklama. Výrobci se během té minuty a půl snaží spotřebitele přesvědčit, že právě jejich výrobek prostě MUSÍ MÍT, že bez něj NEMŮŽE EXISTOVAT. A většinou jim to vychází. Proč?
Možná proto, že lidé jsou už zahlceni všemi informacemi, které se na ně neustále valí, že už si sami neumí vybrat, nemají sílu na vlastní úsudek, že v tomto směru zlenivěli. Reklamní manažeři si mnou ruce. Jejich cílem je PRODAT, bez ohledu na to, jestli nabízená pračka pere, křupky křupou a stěrače stírají.
Každý má jinou taktiku. Někdo sází na slogany typu ? KDO SE POTÍ NEZASLOUŽÍ SLITOVÁNÍ - , někdo na známé tváře, jiný na cizí slova. Ono to EL CASEI IMUNITAS, POMALÉ GLYCIDY, HYPOALERGENNÍ SLOŽKA zní tak zajímavě , odborně . Vše je přitom křupavější, s náplní ještě krémovější, tedy daleko lepší, s novou vylepšenou recepturou. ?Zahoďte všechny staré sušenky! Kupujte ty naše! Mají teď mnohem více vitamínů! Vaše děti budou daleko zdravější!?
Béda Trávníček do zbláznění točí kolem štěstí, obrazovkou co chvíli prolétne chlapík v modré kombinéze a neznámý mužský hlas naprosto neuvěřitelným způsobem skučí jakési francouzské DĚKUJI. Ale to už se díváme na vlasy plné odporných, malých bílých lupů (no fuj!) , abychom se vzápětí uklidnili pohledem na spokojené růžové miminko v bezvadných, suchých a tak FLEXIBILNÍCH plenkách. Je libo tvaroh z Posázaví nebo snad křupavá stehýnka od Pitharta z Kentucky? Budete- li chtít někomu střihnout poklonu, stačí říct, že voní jako káva z JIHLAVY, a kdybyste ráno náhodou neměli co dělat, můžete vymačkat pár kilo pomerančů a pak je zas nalít zpátky do krabice- SNAD TO NIKDO NEPOZNÁ! Běda ti, jestli nenásleduješ INSTINKT, nepoužíváš změkčovač vody nebo dokonce (ale to už je opravdu vrchol) nemáš dost nízké Ph v ústech.
A když se ještě objeví PLEŠATÝ MR. PROPER, VODNÍ KÁMEN, FIALOVÁ KRÁVA a BONBONIÉRY PLNÉ RADOSTI, nezbude, a to i těm nejodolnějším, nic jiného než se vydat do obchodu.
Zkrátka: tvůrci reklam příliš nehledí (z pochopitelných důvodů) na pravdivost jejich obsahů. Proto bychom měli informace jimi podávané brát s rezervou a NENECHAT SE JIMI OVLIVNIT!? řekl Ota, a vydal se do nejbližšího supermarketu pro CHIPSY, protože chtěl alespoň na chvilku znovu cítit neodolatelnou VŮNI DOMOVA.
Tereza Freyová | Publicistika | Peteno: 1890 | Hlas: 64 | slo: 23 Poet znak: 2702 | Poet koment: | Dal lnky tohoto autora >>
Hlasovn: -3 -2 -1 +1 +2 +3
Komente
Pidat koment:
Koment ke lnku:
|  |
|
Svtky
Svtek m Jaroslava
Ztra slav Patricie |
|
Doporuujeme

|
|
Doporuujeme

|
|
|