Nadechnout se 22.12.2012 Vzhledem k tomu, že básník potřebuje i jisté charakterové vlastnosti, jsem formuloval svoji myšlenky výše uvedeným způsobem. Zajímala mě JEJÍ spontánní reakce. To, že teď ta reakce už jistě spontánní nebude, je nasnadě.
Weste, už trapné? Jakým způsobem tomu mám rozumět? Myslíš to tak, že celý můj přístup k poezii považuješ za dlouhodobě trapný? Nebo považu ...
Nadechnout se 21.12.2012 Prosimtě pojď odsud pryč. Máš v sobě kus talentu, který tu ale velmi brzo promrháš, protože tady se přiučíš jen samý špatný věci. Ta báseň je blbá, co si budem povídat, ale potenciál, co v tobě je, ten v tobě je. Takže rychle odsud pryč, někam, kde jsou lidi, kteří ti mohou ukázat směr a zpočátku tě doprovodit. bylo by tě škoda.
Doporučuju: www.poetikon.cz
Čistá 21.11.2012 Upřímně jsem prve ani nečetl. Byl to můj projekt univerzálního komentáře, kterým jsem chtěl dehonestovat jednak lidi naprosto literárně neerudované tady a druhak strukturalisty jako takové.
Ale jestli chceš k básní no budiž.
Nevím, co ti vytknout dřív. Zda pokus o náhradu interpunkce kapitálkami, či chatrný a neujasněný děj, nebo chybějící rytmickou strukturu s na ...
Bojím se 20.10.2012 Na poetikonu to visí jako dílo! Chtěl sem jenom zkusit reakci autorů, jestli jsou schopni brát to jako komentář. Část očividně ano. Prostě sem tu chtěl zkusit.
Díky za zpětnou vazbu a hezký den!
Bojím se 19.10.2012 Snad tě, medvěde, netrápí mé pokusy na lidech?
Ale řekni, nepřijde ti koncept univerzálního komentáře aspoň zajímavý?
Nebáseň 16.10.2012 Hned vstupní slovní výměna je určením nejzákladnější tématicko-formové struktury a následná lehce ústupčivá opatrnost autorova je orientačním gestem vždy už očekávaným, spíš kulturně orientačním, než aby znamenala sama o sobě příliš mnoho. Můžeme tedy řící, že první určujícím elementem básně je první verš.
Následující obrazový motiv je jakousi k ...
Nepřemůžu 16.10.2012 Hned vstupní slovní výměna je určením nejzákladnější tématicko-formové struktury a následná lehce ústupčivá opatrnost autorova je orientačním gestem vždy už očekávaným, spíš kulturně orientačním, než aby znamenala sama o sobě příliš mnoho. Můžeme tedy řící, že první určujícím elementem básně je první verš.
Následující obrazový motiv je jakousi k ...
Odhalenie 16.10.2012 Hned vstupní slovní výměna je určením nejzákladnější tématicko-formové struktury a následná lehce ústupčivá opatrnost autorova je orientačním gestem vždy už očekávaným, spíš kulturně orientačním, než aby znamenala sama o sobě příliš mnoho. Můžeme tedy řící, že první určujícím elementem básně je první verš.
Následující obrazový motiv je jakousi k ...
Bojím se 16.10.2012 Hned vstupní slovní výměna je určením nejzákladnější tématicko-formové struktury a následná lehce ústupčivá opatrnost autorova je orientačním gestem vždy už očekávaným, spíš kulturně orientačním, než aby znamenala sama o sobě příliš mnoho. Můžeme tedy řící, že první určujícím elementem básně je první verš.
Následující obrazový motiv je jakousi k ...
potomci víry 16.10.2012 Hned vstupní slovní výměna je určením nejzákladnější tématicko-formové struktury a následná lehce ústupčivá opatrnost autorova je orientačním gestem vždy už očekávaným, spíš kulturně orientačním, než aby znamenala sama o sobě příliš mnoho. Můžeme tedy řící, že první určujícím elementem básně je první verš.
Následující obrazový motiv je jakousi k ...
třpyt... 16.10.2012 Hned vstupní slovní výměna je určením nejzákladnější tématicko-formové struktury a následná lehce ústupčivá opatrnost autorova je orientačním gestem vždy už očekávaným, spíš kulturně orientačním, než aby znamenala sama o sobě příliš mnoho. Můžeme tedy řící, že první určujícím elementem básně je první verš.
Následující obrazový motiv je jakousi k ...
Blízká dálka 16.10.2012 Hned vstupní slovní výměna je určením nejzákladnější tématicko-formové struktury a následná lehce ústupčivá opatrnost autorova je orientačním gestem vždy už očekávaným, spíš kulturně orientačním, než aby znamenala sama o sobě příliš mnoho. Můžeme tedy řící, že první určujícím elementem básně je první verš.
Následující obrazový motiv je jakousi k ...
víkend 16.10.2012 Hned vstupní slovní výměna je určením nejzákladnější tématicko-formové struktury a následná lehce ústupčivá opatrnost autorova je orientačním gestem vždy už očekávaným, spíš kulturně orientačním, než aby znamenala sama o sobě příliš mnoho. Můžeme tedy řící, že první určujícím elementem básně je první verš.
Následující obrazový motiv je jakousi k ...
dámě z obrazu který namaloval Carl Larsson v roce 1908 16.10.2012 Hned vstupní slovní výměna je určením nejzákladnější tématicko-formové struktury a následná lehce ústupčivá opatrnost autorova je orientačním gestem vždy už očekávaným, spíš kulturně orientačním, než aby znamenala sama o sobě příliš mnoho. Můžeme tedy řící, že první určujícím elementem básně je první verš.
Následující obrazový motiv je jakousi k ...
Čistá 16.10.2012 Hned vstupní slovní výměna je určením nejzákladnější tématicko-formové struktury a následná lehce ústupčivá opatrnost autorova je orientačním gestem vždy už očekávaným, spíš kulturně orientačním, než aby znamenala sama o sobě příliš mnoho. Můžeme tedy řící, že první určujícím elementem básně je první verš.
Následující obrazový motiv je jakousi k ...
Přichází 16.10.2012 Hned vstupní slovní výměna je určením nejzákladnější tématicko-formové struktury a následná lehce ústupčivá opatrnost autorova je orientačním gestem vždy už očekávaným, spíš kulturně orientačním, než aby znamenala sama o sobě příliš mnoho. Můžeme tedy řící, že první určujícím elementem básně je první verš.
Následující obrazový motiv je jakousi k ...
Proč?! 16.10.2012 Hned vstupní slovní výměna je určením nejzákladnější tématicko-formové struktury a následná lehce ústupčivá opatrnost autorova je orientačním gestem vždy už očekávaným, spíš kulturně orientačním, než aby znamenala sama o sobě příliš mnoho. Můžeme tedy řící, že první určujícím elementem básně je první verš.
Následující obrazový motiv je jakousi k ...
soužití s poezií 16.10.2012 Hned vstupní slovní výměna je určením nejzákladnější tématicko-formové struktury a následná lehce ústupčivá opatrnost autorova je orientačním gestem vždy už očekávaným, spíš kulturně orientačním, než aby znamenala sama o sobě příliš mnoho. Můžeme tedy řící, že první určujícím elementem básně je první verš.
Následující obrazový motiv je jakousi k ...
Azor 16.10.2012 Hned vstupní slovní výměna je určením nejzákladnější tématicko-formové struktury a následná lehce ústupčivá opatrnost autorova je orientačním gestem vždy už očekávaným, spíš kulturně orientačním, než aby znamenala sama o sobě příliš mnoho. Můžeme tedy řící, že první určujícím elementem básně je první verš.
Následující obrazový motiv je jakousi k ...
PADESÁTNÍCI 16.10.2012 Hned vstupní slovní výměna je určením nejzákladnější tématicko-formové struktury a následná lehce ústupčivá opatrnost autorova je orientačním gestem vždy už očekávaným, spíš kulturně orientačním, než aby znamenala sama o sobě příliš mnoho. Můžeme tedy řící, že první určujícím elementem básně je první verš.
Následující obrazový motiv je jakousi k ...