Ztráta 7.3.2016 Vlastně je to v tom prvním slově všechno popsáno: Nerozhodnost.
V nedbalkách 7.3.2016 Několik zajímavých obrazů (přes okraje tvé křehké fotky, sonety svádidel), na kterých by se dalo stavět. "Pošumělé klání"sice zní zajímavě, pro mě je to ale samoúčelné a obsahově prázdné. Ve zbytku je pro mne příliš mnoho stejného. No a gramatické chyby mi v básni vadí víc, než kde jinde.
Krupice mraků 7.3.2016 Pár zajímavých obratů (Pěstuji si kvítek polní.A růže z přepychu. Stálice je v pořádku i když to tak nezní.), jinak je to pro mne takové láska - páska. Velmi mnoho zbytečných slov, obsahově nekonzistentní.
Granada 7.3.2016 Pěkný obraz, baví mě to. Křídla holubí jsou z mého pohledu zbytečně klišoidní, myslím, že jinak velmi dobré básni ničím neprospívají.
Na cestě k tobě 6.3.2016 Egon to napsal výtečně. Něco v té basni je, ale je to schované pod příliš velkým balastem zbytečných slov.
Water 6.3.2016 Vydrýsku, tady se úplně ztrácím. Já sice nejsem příznivcem prvoplánově srozumitlených básní, ale mám silnou obavu, že téhle můžeš rozumnět jenom Ty...
NOCNI HLIDKA 3.3.2016 Ale jo, vcelku pěkné zastavení. Ničím nevyniká, ruší ale absencí diakritiky. Proč?
Další runda 3.3.2016 Pro mě je to takový výkřik do tmy.
S Wolkerem v zádech (2016) 3.3.2016 Zajímavé (a to myslím vážně, ne jako prázdné slovo). Doporučoval bych pracovat pečlivěji s pointou - v té básni se toho děje moc a nic zároveň.
NECHCE SE MI 28.2.2016 Před sebou se opravdu nikdo neschová. Ani před svými básněmi. Jakkoli mi přijde námět rozhodně zajímavej, doporučuju dát si víc práce s rýmy, aby nebyly jak z páté třídy (za všechny příslib - přilíp), Taky mi přijde, že ta báseň nedrží pohromadě - výrazové prostředky jsou značně nekonzistentní. Piš, piš, piš, a neflákej to.