Iswi SSS boudou hoult jindy od pristiho mesice opet studujici takze snad uz nikdy nebudu muset resit cas ale snad jen zase prasulky Kazdopadne me to dost a dost a nechci byt sprostak
Tak to abych snad zůstala doma, Iswido:oP
Omlouvám se, ale z časových důvodů vyrazím autobusem a do Popelína dorazím až o půl šesté. Doufám, že vás tam pak najdu. Půjdu tam, odkud se bude linout největší řev! :o)))
Sitcom je pracující lid bohužel. Nějak časově mu to nevychází, uvažuje cestu solo nebo večerní vlak. Pro nás je lepší odpolední a neboj, dvě SS budou stačit. Tři SSS je moc.
Iswida:super,věř,že nás dva (Shunker / Satariel) poznáš.Kdyby něco, budu mít černou sukni a Shunker pořádný pivní mozol. Dal bych sraz před hlavním vchodem na nádraží, na teěch třech schůdcích.
Vidina skupinové jízdenky pro 3 je super, lepší než dva.
Pokud chceš, klidně obětuji téhle akci mé osobní číslo, ale jen privátně.
Tak nějak bych řekla, že už je možná čas se definitivně domluvit na podrobnostech cesty. V Brně máte celkem dost času, takže se někde najdem a koupíme společný lístek, ne?
Ne, nebojte lidi, bud někoho zaúkoluju a když to nepůjde, případně jednomu z vaší skupiny dám potřebené informce.Žádné čekání anebo tak podobně.Naplánujte cestu tak, aby byla co nejpříhodnější, já už to nějak vymyslím.
Tak já jsem si našla jinej spoj, alespoň pro mě výhodnej. Autobusem, z Brna to jede 13.30, s přestupem v J.H. budu v Popelíně 17.30. To už je lepší, ne? No a nebo prostě posedíme na schodech, nebo se pozdržíme v Hradci nebo tak... :o)
Ha! Ted koukám, že budete už v pátek ve 13:43 v Popelíně.To je fajn. Jenže já mám ještě vyzvedávát j ve 13:00 nějaké věci v Budějcích.Sakryš, musím to nějak domyslet.
JJ to bude záležet na domluvě s lidmi. Jako dá se to udělat tak, že s každým novým člověkem se bere i nový lístek pro všechny. Trochu komplikované, ale každá kačka ušetřená je dobrá